Известие

Collapse
No announcement yet.

запушване на ЕГР-2.4-140к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    За твоята е към 300-350 кинта.

    EDIT: колегата ме е изпреварил
    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
    Alfa Romeo 156, 2.0TS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Или махаш тотално топлообменика или просто запушваш и на изхода на колектора Аз лично ги махам поради често срещан дефект в тях
      да разбирам ли,че тръбата която тръгва отпред,и стига до дросела отзад на мотора,трябва да се запуши и от двете страни и по този начин ще се елиминира топлообменника.ако греша моля да ме поправите.........
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Налагат го много неща но най-елементарното е да се замислиш какво се случва с потока на газовете когато еку-то се опитва да отвори на макс ЕГР-а - защото е получило от дебитомера данни че постъпващия въздух е доста повече отколкото ако ЕГР-а е наистина отворен
        Аре обясни де.За мен лично егр се затапва по 2 причини-говорим за изправна кола.Прецакан егр и некоректен дебитомер.Втората причина влияе на затапването в 90 на 100.Това е мое лично мнение.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
          Живко, на 140 и 150 кс няма нищо общо с тая картинка
          Аз затова казах че незнам на 140 как е и показах на 136 да се добие представа малко от малко!

          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Първо да кажа на тия със 136 коня моторите че затапване на това място е положително за смукателния тракт но изпускателния пак си е кенеф
          Айде кажи къде и как да го затапим за да е добре като цяло!
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
            Около 300 лв., но ако работи по-добре да се почисти или затапи.
            Все още работи и не съм като параход, но ми стана интересно. Честно казано, аз по-скоро бих го сменил отколкото да го затапвам. Единственият въпрос е колко би изкарал един нов такъв преди отново да му се разгони фамилията?
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • #21
              в крайна сметка, освен горе до смукателния колектор, къде другаде трябва да се запуши?
              1.9JTD 105+

              Comment


              • #22
                аз до колкото разбрах Бобо,трябва да се запуши на две места или да се махне топлообменника.още не съм сигурен в това което казвам и тайничко чакам за малко подробно инфо.......
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                  аз до колкото разбрах Бобо,трябва да се запуши на две места или да се махне топлообменника.още не съм сигурен в това което казвам и тайничко чакам за малко подробно инфо.......
                  Точно така възможно най близо до изп. колектор и до смук. колектор

                  На 136 коня Живко7777777777 ще ви каже
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение

                    На 136 коня Живко7777777777 ще ви каже
                    Виж горе съм те питал, как точно трябва при 136
                    Просто в началото показах примерна снимка да се ориентира колегата малко от малко
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #25
                      значи правилно съм разбрал.благодаря ви,колеги.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Виж горе съм те питал, как точно трябва при 136
                        Просто в началото показах примерна снимка да се ориентира колегата малко от малко
                        За първи път да не знаеш нещо интересно - аз просто ти гледам репутацията и викам да си трая че да не ме бият

                        Иначе на 136 коня е добре да се запуши и под самия клапан че много често е пробит и губите налягане в ниски обороти
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          нещо друго сега ме човърка-каква е разликата м/у затапен ЕГР и неработещ по техн.причини ЕГР.нали и в двта случаи няма да минават газове от изпускателния колектор?
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                            нещо друго сега ме човърка-каква е разликата м/у затапен ЕГР и неработещ по техн.причини ЕГР.нали и в двта случаи няма да минават газове от изпускателния колектор?
                            Тц в единия случей минават когато неискаш
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #29
                              топлообменник наричаме медната тръба с изолацията по нея ли или не съм разбрал? и какво налага запушването и до изпускателния колектор? Бобо дай инфо моля те. така или иначе до софия и обратно ми е 50 лева нафтата. най много като идвам до софия някогам, да почерпа мощно.
                              1.9JTD 105+

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
                                топлообменник наричаме медната тръба с изолацията по нея ли или не съм разбрал? и какво налага запушването и до изпускателния колектор? Бобо дай инфо моля те. така или иначе до софия и обратно ми е 50 лева нафтата. най много като идвам до софия някогам, да почерпа мощно.
                                Смятам че съм го обеснил дооста подробно в предишните постове
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X